5 juli och björnstammen

Mötte upp mina homies, åt lite hallon och sånt. Köpte skosnören och gjorde mina skor snäppet coolare.
Tog tåget till Sölvesborg. Där köpte vi sallad, gjorde narr av fjortisar och p12or osv. Skaffade mig unibrow (det är den nya mustaschen), hängde med sälar. Sen satte vi oss typ 2 timmar innan det började och väntade. Taggade  var vi!
Vid halv tio började den svenska björnstammen! Vi stod längst fram till höger och väntan var värd det. Förutom att vi fick världens jobbigaste fjortisar som skrek att de var från SKAAAUNE hela tiden precis bakom oss så var det prima! Filmade lite av Svalkar vinden och man hör de hela tiden. Borde leta upp de jävlarna och visa videon så att de fattar hur fula och jobbiga de är. MEN DET VAR EN SÅ SÅ BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0