22 juni - 3 juli

Mobilappen har inte funkat men det här har hänt under ca två veckor.
Midsommar då jag hade blommor i håret och for fram och tillbaka och lyckades på något sätt träffa nästan alla mina kompisar på en och samma kväll. Sen mat, picked me some flowers till mor min och häng vid havet.
Jag och min bro, broes before hoes. Har cyklat lite haha, hängt vid havet och glidit runt på Albert (ja det är brädans namn).
Mer åkande, god kaka, Stina Mattssuuuun. Sen var jag på orienteringstävling och helt plötsligt stod det en häst bakom mig. Höll på att sätta min hamburgare i halsen.
Vi cyklade lite efter ett bad, mitt förföriska leende (le såhär och ni haffar massa bitches) och en fin solnedgång.
Detta var en god dag. Först fika på stan med mina lejon sen mys vid havet med massa gott och goda vänner. Sen åt jag pizza med familjen på min brors födelsedag. 10 ÅR GAMMAL NU MIN LILLA VICKIS. Sen bad med Lovvan_96.

Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHA fyfan vad ful!! Annars jättebra bilder majsi :)

Svar: nej verkligen inte! tack stina :D
Maja Lingerud

2012-07-08 @ 22:47:32
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0