/2011 jajajajajaja/

Har inte så många bilder från vissa månader. och vissa bilder har verklgen inte med texten att göra. de bara togs den månaden hehe.
Januari: åkte på skidresa, började skolan igen, ärligt talat så var allt piss och jag hatade skolan.
Februari: allt blev bättre, åkte på skidresa igen och kommer helt seriöst inte ihåg någonting.
Mars: spelade ninjaspel hos mig med daniellus och isabel, var på konfaläger. kommer inte ihåg nånting från denna månaden heller, VAD FAN HAR HÄNT MED MITT MINNE?
April: lärde känna stinus och amandus och var med dom första gången, kommer ihåg att det var riktigt kul! konfirmerade mig.
Maj: fyllde år och fick typ 3000 kronor som jag spenderade upp på en månad. spenderade födelsedagen med stina och amanda och den var bra tills jag blev typ magsjuk på kvällen. Var i Göteborg. Sista dagen i maj spenderades i kollevik med isa och dannie. badade för första gången och trodde att "den här sommaren ska jag bada mycket". det var snarare tvärtom...
Juni: hade en kul kväll med klassen då vi först åt pizza, sen kollade på film och sen bad (inte för att jag badade men jag stod och fotade alla badande så jag kunde få lite bilder att kolla på under sena nätter). haha NEJ men efter skolavslutningen åkte jag på husbils semester i två veckor. när jag kom hem började jag vara med linnea.
var med linnea i stort sett varje dag. även ellinor, stina, oskar och alla vad det var. östersjö också, riktigt kul! hade en riktigt kul månad med linnea, alla grejer vi gjorde. ÅRETS BÄSTA MÅNAD.
Augusti: fortsatte vara med linnea, vädret blev sjukt mycket sämre, hittade min favoritplats (bilden) och började skolan igen. brukar annars längta till skolan för att få rutiner igen men ville verkligen inte tillbaka denna gången. gick på håkan konsert den 4 augusti. UNDERBART JAG ÄLSKAR HÅKAN HELLSTRÖM. Ja och någon gång under sommaren lärde jag mig skejta efter att ha hittat min pappas bräda från det gamla goa åttiotalet. lärde mig åka på den och ville döööögärna ha en longboard. ska införskaffas i vår.
(här ska det vara en bild, men dom har jag fipplat bort, fml så jävla mycket, fml.)
September: tror det var i september då vi firade stina. åt thaimat och kröp i albins trädgård för att sen gömma oss i hans tvättstuga och våldgästa killarna i klassen. skrattade så jag fick ont i magen när vi låg i buskarna. gick i skolan. gick på stan efter och det slutade oftast med att vi satt på willys och snackade. riktigt chill. tror det var i början av september när jag drog till stockholm och sprang tjejmilen. efter lite druvsocker så sprang jag. förstår inte hur jag klarade det. så otränad jag var. kom i mål så sjukt lycklig och stolt att jag lipade. haha sån tönt.
Oktober: jag började vara mer och mer med felicia då jag märkte att hon är den kompisen jag alltid kommit bäst överens med och hur roligt vi alltid har när vi är. har precis samma humor. ganska dålig om jag får säga det själv.
(ingen bild överhuvudtaget vad fan??)
November: alltså vad gjorde jag egentligen i november? inga bilder, kommer inte ihåg något speciellt datum heller? eller jo gjorde väl saker men tog inga bilder eller skrev om det i bloggen. eller insåg ens att jag gjorde det i november.
December: julen och jag hade inga julkänslor vad jag än gjorde. flippade sönder på min blogg, flummmmmmmm. var ännu mer med felicia. åkte till malmö. firade nyår med hos my med my (haha otippat), felicia, felicia (två felicior, jag skrev inte fel), alice, mollie, oskar, david och kallux. riktigt kul! fick iphone (så jävla glad) och åt mikrade skumtomtar samt drack en jädra massa julmust. den är slut nu.
Har ändå haft ett sjukt bra år eftersom det bara blir bättre och bättre. har mått hur dåligt som helst men också varit världens lyckligaste. nått botten, varit uppe i toppen. har börjat lyssna på mycket ny musik, intensiv lyssnat på håkan hellström, börjat lyssna på kent, broder daniel, billie the vision and the dancers, bon iver, anna ternheim och en jädra massa mer. kan ju helt klart säga att detta var ett musikår. har lärt mig åka skateboard. läs åka inte göra heelflip 360 fnizzzelifnizzfnizz! har gjort mycket nytt ändå. det kan bara bli bättre. har inga nyårslöften, men lite planerat inför året har jag. jag SKA åka till peace and love. hur mycket jag än behöver tjata på mamma så SKA jag dit för jag vill det så gärna. jag ska köpa en longboard. och jag ska förbättra min tjejmilentid. sen vill man ju alltid bli mer spontan och ta chanser och blablabla men det ska jag med. om det skulle vara så att jorden faktiskt gå under så ska 2012 bli sjukt bra. det blir vad jag gör det till.

Kommentarer
Postat av: Stina

som tack för att jag fick nämnas i ditt inlägg ska du få en video av mig som jag vet du kommer älska: http://www.youtube.com/watch?v=3KT_89gi2Dk

2012-01-03 @ 01:25:58
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0