/jaha det säger du/

jag tittar på dig när du sover (sov gott)
och återigen är jag på den konstiga delen av youtube... tar mig alltid hit på något sätt.
först trodde jag detta handlade om typ jehovas på finska. jag menar hur kan man inte tro det med tanke på sekttexten i början? sen gjorde jag en viiiiild gissning och gissade på att lakupiippu betyder "lakritspipa". ja det var ju en rätt stor chansning. jag kollade i google translate och det var rätt! tror jag.
jo men tjo tjena sov gott inatt:

Kommentarer
Postat av: DAISY

Ja visst är han! helt underbar. Jag ska tyvärr inte på way out west men jag ska till peace så jag hoppas hoppas hoppas att han kommer dit! Skulle vilja åka till WOW bara för att se honom faktiskt...

2012-01-11 @ 19:50:34
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0