/en idé bara/

godaste sorten everrrrrrr
som ALLA vet så är min favoritdryck mjölk. min enda last är att jag får kalciumöverdoser varje dag. men jag borde ju inte vara ensam om detta drickandet. så alla kalvar där ute! vi borde bilda en armé!!!! ni ska veta att ni inte är ensamma. det är okej att inte vilja ha coca cola. att gå upp mitt i natten för att dricka ett glas av det vita guldet. det är okej att känna skillnaden mellan lätt och mellan. arla och milko. ekologisk och vanlig.
VISA VAD NI GÅR FÖR NU.
(rätt tragiskt om jag är den enda som känner att allt ovan stämmer in på mig till 140 % (*ba dum tss*))

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh tack så hemskt mycket!



- Jisses...jag vet inte, det är så många! Jag älskar i stort sett alla låtar meeen towers, i can't make you love me, flume, for emma, holoscene, wisconsin är de jag kommer på nu. Dudå? :)

2012-01-14 @ 01:11:12
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0