/det är bara kaos med youtube/

för det första: denna donkenreklamen? what's up with that? de borde ju själva insett vad de där gråa grejerna ser ut som. Fast förstår inte vad de ska föreställa så vem vet? det kanske är meningen..? jag menar det fick ju min attention. good thinking das donk! nu är jag ju typ:
och
och lite
denna sköna killen: jag tycker iaf han är rätt frän. han gillar brudar, rock n roll, hårdrock och "krigsbilar". som riktiga hårda killar gör. sen är han en hejare på engelska också. översätter folköl till peoplebeer. fnizzar så hela datorn som ligger på magen hoppar galet. PEOPLEBEER HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Rimma kan han också : "söker dig, fru till mig" EN SÅN KANONKILLE, THE ONE!!!
ja här har vi en stark kvinna som kissar på sig och skriker som kråkorna i astrid lindgren filmer.
här skrattar en liten kille precis som mini-grinchen. hans skratt överträffar mitt fnizz med hestlängder.
den här llaman gillar inte killen. jag wuzz lajk : LQL (laughing quite loudly) när det roliga började vid 1:40.

Kommentarer
Postat av: ludvig

Tackar för den fina kommentaren du!



Pölsa är mannen i mitt liv, hoppas verkligen att du har sett Smala Sussie.

2012-01-05 @ 17:19:04
URL: http://apelsinmord.blogg.se/
Postat av: DAISY

Åh kul att du tycker det! jag heter daisycassandra på instagram :)

2012-01-07 @ 23:42:02
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej sluta nu !!

2012-01-08 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0