Way Out West 2012

Dag ett så började vi festivalen med oberhofer. Sen kollade vi på Deportees som andra gången var lika bra. Under deportees föll det massa lappar över hela området, fångade en haha. Åt obligatoriska choklad och banan-pannkakor. De blev wayans officiella festivalmat.
Dansade och skrek till De La Soul. Såg florence and the machine och GUD SÅ BRAAA. Bästa den dagen. Avslutade med the black keys, även de jättebra.
Dag två, såg Ane Brun och införskaffade mig en engångskamera. Såg First Aid Kit och gick på deras signering.
Såg Feist och sen Bon Iver, som var dagens bästa. Grät till Beth/rest och det var sådär magiskt. Sista konserten för kvällen var Blur. Sen nattnudlar såklart. Åt nudlar både på torsdagen och fredagen men sen tog de slut. Men levde i stort sett bara på pannkakor och nudlar.
Hade picknick på jordgubbsfilten och sen låg vi i bollhavet och kastade bollar och skrattade. Tog också bild på mig och bearlicia. Mitt namn är majdy warhol.
Såg Ben Howard och direkt efter A$ap Rocky. A$ap var ju sjukt bra. Sen såg vi Laleh och jag fick gåshud mest hela tiden. Hon var så härlig och blev så rörd när hon spelade min favoritlåt "Lär mig om". Sen tatuerade vi oss lite haha. Ett pappersflygplan för maskinen.
Miike Snow! Stod vid alla västeråstwittrare och ba waaaow. Ni kan se hur glad man var när man stod längst fram.
Sen såg vi kraftwerk och jag stod helt ovetande och log för en bild då Lucas i Odd Future går förbi bakom mig. Asså att vi fick med det på bild. Förlåt men jag tycker detta är ascoolt. Sen gick vi på OFWGKTA och fan vad bra de var! Sjukt fett!!! Sen sa vi hejdå till wayan för i år. WE WILL BE BACK....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0