LIVET ÄR EN FEST SÅ VAD VÄNTAR VI PÅ

Jaha, då var det lördag. Ikväll blir det utgång! FEST PÅ DONKEN. Man lever bara en gång och det är idag! Jag ska ha dipp till mina pommes (citat Saerbaer "ikväll blir det all in"), ta egobilder på toaletten som sedan ska ut på instagram med taggarna fiesta, pardey och drunk, dricka cola light (för jag är farlig som fan) och sno en jävla massa sugrör eftersom jag är jättegalen. Är även väldigt festlig med ballonger och singoalla cheesecake (mycket goda kan jag meddela).
Frågan är ju hur finklädd man ska vara. Väljer mellan fyra alternativ. Lutar åt simglasögonen. Klassiker som alltid uppskattas!
¨
ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄKTSMÄN. Förstår inte hur jag ens har vänner. Orkar inte med mina moves.

Kommentarer
Postat av: Emma Söderström

din blogg är fan bäst :D

2012-04-16 @ 13:24:19
URL: http://pieceofcakee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0