/hej alla roliga gafflar i världen/


NYTT! lite new stuffs liksom. en gympawwpåwwse från icahh. med rio ;ppppp. fick den av feliiiciahhh. ty gumman!!! och så en awesomeehhhh juwlkalender fråwn city gross! med godis och typ 3 leksaker!!! fick den av min mamma, tack mammiiiihh, love yaaah ;******. nej men fyndar ganska robust. kraftigt och bastant i mataffärerna.
hallådär. idag var en helt ok dag (yes I did, jag skrev ok) nej men allvarligt talat man skriver okej, inga jävla k eller ok. jo hade slöjd. åh det var underbart. men muddsatan på benen blev inte klara. I was sooo like fml lix. och sen spenderade jag lunchen med m2:orna. och de har ju inte direkt alla indianerna i båten. jk, de har lika hög intelligens som jag (väldigt hög). min hiss går ändå upp och lite till. sen idrott, dansade till la dolce vita. passade ju min klass perfekt eftersom vi alla är mer eller mindre transsexuella. jk. eller? vid 20 över fem ska jag anlända i skolan för att möta felleman. sen ska vi på öppet hus. sen ska jag skriva på min so eftersom jag erkände för läraren att den var klar men så dålig att jag förmodligen skulle få ig. eller g. okej kanske vg. när målet är mvg duger inte nåt vg. låter som en brat jag vet. puss på er alla bloggläsare!!! :P:P:P:P:P:P:P:P:P nej seriöst "p-smilisar" är det fulaste som finns. och xD. för mig är det :) och :) only. ibland ;). om jag är lite så flirtig hehe. nej usch vad gay allt blev. kan ju lika väl måla mig själv rosa och skrika kom och ta mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0