/jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans/

mobbad guuuuurl says hello. Okej notering om bilderna. När jag köpte mössan var den uppvikt. När jag tog på mig den såg jag ut som ett ekollon. Sen fixade jag det. Good for me. Mitt hår är dock inte så ljust irl. Skulle vilja färga det så ljust dock... Och jag har inte klippt mig. Längden på sista bilden skulle vara chill och fellemännen tjatar om att jag ska klippa det så.. Äsch slösa bort flera års sparande av hår? Nej skulle ångra mig så bittert.
hajhaj/ laxlax. ha haha ha. den var dålig.
Tänkte berätta om gårdagen. Jag och felleman gick på "stan". Haffade mig en mössa. Vet inte om den är vinröd eller lila men den är näääyyyzzzz. Har tittat på den tidigare och då kostade den 60 kr. Nu var den på rea och kostade 30 kronor. Halva priset, 50 %. Efter att ha gjort den väldigt svåra uträkningen på H&M och i huvudet så borde jag få mvg i matte. Sen så gick vi till biblioteket. Alltså ma gaaad. De lånar ut skivor helt gratis! Lånade hem 10 st jag och Felicia ska turas om att ha. Ska sätta in dem på datorn och allt kommer bli fetebra. ÅHÅHÅH. Thåström, Håkan, Broder Daniel, Timbuktu och Kent har jag i min ägo just nu. Sen tittade vi Eclipse (eftersom vi ska se break of dawn idag och jag hade inte sett alla filmerna) och åt hallonlakritsglass (tänkte på dig stina mattssooon, känn dig pwned! kan wow språk som ni ser, tack google ♥). Ja det var den dagen. Tog en jädra massa bilder i camwow med. Otroligt hur ful jag kan vara.
Nu sitter jag här. Nyss slutat. Kokar ägg. Ensam hemma. Ska sätta på en episk skiva. Detta varar dock bara en timme till innan jag ska till skolan igen och ha slöööööjd ♥♥♥♥♥. Sen hem till felleman (åka buss dit ååh lml, love my life). Sen måste jag leta upp pengarna till bion som jag tappat bort här hemma. Ligger nog i en ficka eller i min säng. Men åååååh, hur lyckas jag? En sak till som är lite fml nu också. Tidigare har mitt spotify inte haft någon tidsgräns. Nu helt plötsligt är det bara 55 minuter kvar. Haffar mig premium snarast. Det här funkar inte...
Seas bitches.

Kommentarer
Postat av: kungstina

HAHAHAHHA aw lilla majsan, KÄNN DIG PWNED för jag åt också hallonlakritsglass idag! ;D

2011-11-26 @ 00:02:56
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0