/Miljoner ord förvinner ner i förrgårs svarta hål som hundratusen åsikter som ingen lyssnar på/

Jag vet att mina bilder är mobbade men mamma tycker iallafall att jag är söt.
Idag var jag i skolan i två timmar innan jag insåg att jag inte orkar gå ut och in från lektionen för att snyta mig/ få en hostattack. Så jag lämnade in min tyskauppgift som jag skrev igår klockan halv tolv och sa till alla lärare PEACE, IM OUT. Nej inte riktigt men ni förstår principen. Man kan ju inte gitta från planeten utan att säga hejdå lixxx. Nu sitter jag här med fetevarmt mangote i min fina mugg daniella gav mig. Tack så mycket danneman. Ska önska mig en ännu större denna julen. Som får plats med typ en liter. Fett. Har planerat att dricka minst 7 koppar till. Ska också trycka i mig samma antal clementiner och ett par äggmackor. Ipren har jag tryckt i mig men inte mer än en! Vill ju inte få utförtunnat blod eller nåt. Skulle ju vara lite halvläskigt om man råkade skära sig på en kniv och det sprutade ut blod som vatten ur en vattenpistol. Bra jämfört tycker jag. Nej nu ska jag krypa ner i soffan och kolla serier.
Jag vet att mina bilder är mobbade men mamma tycker iallafall att jag är söt.
Idag var jag i skolan i två timmar innan jag insåg att jag inte orkar gå ut och in från lektionen för att snyta mig/ få en hostattack. Så jag lämnade in min tyskauppgift som jag skrev igår klockan halv tolv och sa till alla lärare PEACE, IM OUT. Nej inte riktigt men ni förstår principen. Man kan ju inte gitta från planeten utan att säga hejdå lixxx. Nu sitter jag här med fetevarmt mangote i min fina mugg daniella gav mig. Tack så mycket danneman. Ska önska mig en ännu större kopp denna julen. Som får plats med typ en liter. Fett. Har planerat att dricka minst 7 koppar till. Ska också trycka i mig samma antal clementiner och ett par äggmackor. Ipren har jag tryckt i mig men inte mer än en! Vill ju inte få utförtunnat blod eller nåt. Skulle ju vara lite halvläskigt om man råkade skära sig på en kniv och det sprutade ut blod som vatten ur en vattenpistol. Bra jämfört tycker jag. Nej nu ska jag krypa ner i soffan och kolla serier. Btw så har jag lyssnat på de flesta av skivorna nu, gillade vad jag hörde. Det var riktigt nice.

Kommentarer
Postat av: kungstina

du är ju för GOOOOOOO du majsi

2011-11-28 @ 15:50:18
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0