/återigen, väldigt seriös bloggning i produktion/

Okej facebook är klockrent. KLOCKRENT. Alltså dessa random grupper. Åh.
Saker att ge lite extra uppmärksamhet till i denna bild (understruket, inringat, med pil):
  • Helt meningslöst. Så sant som det är sagt eftersom gruppen har 2 medlemmar
  • Under någon show i vintras så sa en va gott det är med lusse bullar sen skrek han ut jag tycker INTE OM LUSSE BULLAR! hahahah . Som ni nyss läst, SÅ HIMLA ÅH FINNS INGET ORD FÖR DET. jag menar en grupp om att håkan en gång sa att han inte gillar lusse bullar.
  • Profilbilden, apor? I wuzz lajk: http://www.youtube.com/watch?v=HiAez0QbM2A 0:45 <--- just den minen hade jag!!!!
  • Sen namnet på gruppen. "Vi som skratta" Tydligen bara två stycken.
Vad jag frågar mig varje gång jag ser bilden är, hur hittade jag denna gruppen? Tror jag sökte på "jag gillar inte bullar" men vem vet?
Upcoming on Majas väldigt seriösa blogg:
  • Tråkiga svartvita bilder som tag tagit!!!!!!! nej men vi får se, verkar lite drygt...
  • De 5 roligaste youtubeklippen jag vet. åååh mannet detta kommer bli kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0