/jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din/

Frågor lånade härifrån, bara för att jag inte har något att göra..

Berätta ditt roligaste minne? Har väl flera, cykelutflykten jag gjorde förra veckan en av dem senaste som är väldigt kul :)

Din favorit årstid? Sommar

Bästa disneyfilm? Hitta Nemo!

Vad heter du i andra namn? Victoria Cecilia
Vad kan göra dig skitarg på två sekunder? när folk säger något jävligt dumt, eller ja ganska mycket, dölätt att göra mig skitarg haha, men blir lika snabbt lugn igen som jag blivit arg som tur väl är!
Bästa sporten? skidor!
Samlar du på något? 09- mynt, såna enkronor som såg speciella ut 2009.
Vilken linje vill du gå på gymnasiet? har inte bestämt mig än, men ska plugga någonstans som inte är i hålan jag bor i :)

Drömjobb? Stylist eller något inom modebranschen. eller kan tänka mig jobba som lite allt möjligt bara jag bor i paris.

Många vänner, men känner inte alla eller få och nära vänner? alltså jag skulle vilja ha många vänner, men några som är extra nära. men man kan väl inte både ha kakan och äta den, men få och nära blir det isf.

Äpple eller päron? äppel

Sola eller bada? Bada!
Mjölk eller läskdryck? mjöööööööölk!!!!!!!!
Mary-Kate aller Ashley Olsen??? ashley!

Vad tycker du om Justin bieber ? inget för mig haha (;

Ifall du fick vara en person, vilken du ville,i en dag , vem skulle det vara? Och varför just den personen? thekillingmoon, för hon lever exakt det livet jag vill leva.
Vad tycker du om Uppsala? underbart fin stad, älskade den när jag var där för några sommrar sen!

Om du var kär i en superhjälte, vilken skulle det vara? ååååh spiderman!

Vilken blir din favoritfärg i sommar? röd och gul!

 

Singeltjej eller förhållandetjej? jag är nog lite både och! men mest förhållande (:
Päronglass eller blåbärsglass? Blåbärsglass
Sött eller surt? Sött

Vad är skönast, hård bajskorv eller en mjuk? alltså... en mjuk en. blä på förstoppning!

Top 5 dina kändiscrushar? ryan reynolds, ryan reynolds, ryan reynolds, ryan reynolds och ryan reynolds! han är den enda för mig <3

 

Din aboluta drömoutfit?:) sådär perfekt vardagschic. converse, shorts med slitningar och nitar, snygg topp, glajjor, hatt/keps och massa smycken.

Våran drömshoot? ryan reynolds och jag på något exotiskt ställe med fint ljus i bakgrunden.

Målet med bloggen (tex, att få 1000 prenuminanter)? att bloggen ska vara omtyckt, uppskattad och inspirerad är mitt mål. skiter i prenumeranter, även om det är kul så :)

Bästa bakelsen? vaniljhjärta <3

Superman eller batman? Batman

Snygg, cool, söt eller fin? Cool , eftersom jag är det...
Kladdkaka eller sockerkaka? Kladdkaka
Choklad eller sura godisar? Choklad
En riktig vän eller flera "falska" vänner? En riktig
Monki eller Weekday? Weekday
Kappahl eller Sisters? sisters, bara för jag praoade där haha :)
Makeup store eller åhléns (smink)? Åhlens
Klänning eller kjol? Klänning, gillar varken eller egentligen dock haha :)
Rouge eller concealer? Concealer
Kepa eller hatt? keeepa
Linda Bengtzing eller Nanne Grönvall? Nanne haha

Drömkille? se ut som Ryan Reynolds!! nej men alltså, en kille som gillar mig för den jag är, och tycker jag är fin hur jag än ser ut. han som får en att glömma bort allt annat i världen. han som gör livet till en fest.

Bästa du gjort (t ex. räddat någons liv)? jag har nog räddat min klant till brorsas liv ett par gånger....

Skriv minst 5 st "egenskaper" hos dig som du är nöjd med. (typ duktig på att sjunga, fin, wb fjortis haha....) snel hest, fin röv (nej gud JAG SKOJAR SOM FAN), livsnjutare, helt okej ben, fina axlar, alltså vad vet jag?? HAHAH

Skriv minst 3 st "egenskaper" hos dig som du inte är riktigt nöjd med. (nyfiken, envis, dåligt självförtroende...) alldeles för nyfiken, lat som fan, har förjävliga humörsvängningar! kan inte uttala statitics på engelska........

Skriv 5 st saker som du är bra på. (nu hittar jag på saker jag är någorlunda bra på) spela piano, äta tacos, svenska, skjutsa på cykel, fota. alltså jadu.... HAHA

bara för att jag är så jääävla häftig på denna bilden!!!!!!!!!!!!!!! och lite klasskompisar vare här också!

har lyssnat upp hälften av mina ihopsparade spotify timmar på håkan, fett värt, för GUD vad bra han är!


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: tack :D

2011-06-09 @ 23:13:10
URL: http://mylittlemind.devote.se
Postat av: MOLLIE

svar: tack så himla mycket! :')

2011-06-10 @ 13:25:29
URL: http://mollieabrink.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

följde du owl's tips om att fredagsmysa en aning ? :d

2011-06-11 @ 01:11:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0