/FYRA - min bästa vän/


haha jag vet dessa bilder visar de bästa sidorna av mina vänner, haha klaras bakdel haha, fyndigt!
Mina två bästa är Klara och Daniella, båda sjukt snälla tjejer som jag älskar. Klara gillar hästar, har en egen häst som hon är mycket med. Vi träffas inte så jätteofta men har kännt varandra i kanske 9 år. Har kännt Daniella lika länge, hon gillar att spela cod. Hon är väldigt rolig och är jättebra på (haha lång paus för att komma på något) skämt åsido. Hon är bra på mycket, som att skriva snabbt på datorn och spel som cod. Det ser jättekul ut när Daniella springer. Jag brukar skratta. Det är jättekul när Klara är arg, jag brukar skratta åt henne då. Fast då blir hon ännu argare. Och då skrattar jag ännu mer. Klara brukar skriva som en utlänning typ jag inte gilla det osv. Så jävla kul. Finns massa att säga , men jag slutar nu. Som ni märker har jag missat en massa dagar, så ska ta igen de nu. xx

Kommentarer
Postat av: klara

Tack, för du skiver massa konstigt åt mig!! :/

2011-01-30 @ 20:01:54
URL: http://kkanskeklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0