/ETT - presentera mig själv/

Jodå, har velat göra en sånhär länge, så igår när jag gick hem från skolan tänkte jag ut vad jag skulle skriva. Får se om jag skriver ner det bra också.
Jag heter då Maja, det är ju ganska uppenbart. Jag är 14 år, fyller år den 1 maj. Föddes 1996. Ganska bra timing mina föräldrar gjorde att döpa mig till Maja när jag föddes första maj. Det var skickligt av de! Jag är 99 % onormal, och det trivs jag väldigt bra med. Jag älskar mat, jag tänker alltid på mat. Jag är alltid hungrig, även när jag nyss ätit. Jodå, jag verkligen älskar tacos. Det är verkligen det allra bästa (stryk under bästa 10 gånger) jag vet. Jag älskar också mjölk. Dricker förmodligen ett helt paket om dagen, det kan till och med bli 2 de dagar jag är riktigt törstig! Jag föredrar mjölk framför alla andra drycker, vuxna brukar bli förvånade när jag vill ha mjölk istället för cola som alla andra normala vill ha. Men jag bryr mig faktiskt inte, bara jag får mjölk så är jag glad. Mina favorittidsfördriv är äta tacos (dricka mjölk till också), spela nåt gammalt star wars spel på min brors playstation, filosofera och prata om oviktiga random saker. Jag tycker strutsar och flodhästar är riktigt imponerande. Jag filosoferar ofta om de. Det blir mycket jag, så jag kanske ska börja skriva i tredje person. Maja gillar människor och katter. Nej jag kanske är bättre. Om jag inte låter lite ego då. Skit i det, denna texten ska ändå handla om MIG. Jag tycker om att vara runt människor, några i min klass brukar stanna kvar i skolan när den slutat och bara sitta där och chilla. Det tycker jag är väldigt trevligt! Jag tycker också om att fika på stan med fina vänner. Jag älskar att gå på H&M, mina kompisar brukar inte låta mig gå in där, för jag brukar stanna där ganska länge. Alla som pratat med mig vet att jag gillar orden ypperligt och typ. Men asså kolla bara på de! Jättefina ju! Jag tycker att killparfym luktar hur gott som helst. Och Adam brukar påpeka hur konstiga ljud jag gör när jag luktar på killparfym. Man får ju typ en smellgasm. Jag brukar få foodgasm när jag äter tacos. Och killgasm när jag dödar nån på skjutspel. Jag brukar också pausa spelet och göra en happydance när jag dödat någon i spelet. Det är nog ganska segt att spela med mig... Jag har jättelätt för namn och att komma ihåg småsaker. Jag ser lätt detaljer i rum och jag ser på folk när de är ledsna eller nere. Tvärtemot vad min bästa vän Daniella gör, hon skulle inte märka om en flodhäst flög förbi. Daniella är då min bästa vän. Hon är riktigt rolig och en awesome snel hest. Hon betyder jättemycket för mig, och jag klarar mig inte utan henne. Min andra bästa vän heter Klara, hon går på en annan skola, så vi träffas inte så mycket. Väldigt synd, även hon är en snel hest som jag älskar jete jete jete mycket! Jag tycker väldigt mycket om musik. Lyssnar så ofta jag kan på det. Brukar sitta för mig själv och digga lite. Wilmer brukar påpeka att jag gör det. Här hittar ni en riktigt bra lista med den musik jag lyssnar som mest på nu! Jag har en lillebror, han är åtta. Sen har jag ju en mamma och pappa också. Har inga andra syskon. En 14 åring och en åttaåring är ju inte alltid det bästa, men jag älskar min bror över allt så oftast så kommer vi överens. Han sa nyligen att jag är världens bästa storasyster, så söt han är! Vad mer kan man säga? Jag är väldigt nyfiken av mig, jag är ganska lång (1,75). Inte alltid så kul eftersom alla andra av mina kompisar är ganska korta, så jag känner mig lite så annorlunda. Jag älskar mode, jag vill bo i Paris när jag blir stor. Jag är rädd för ganska mycket. Fåglar, får, getter, hav, fiskar och båtar. Normala saker som spindlar och ormar. Jag klarar inte av att gå vid typ underdelen på lastbilar liknande.  Jag får lätt panik och är väldigt lättskrämd. Jag gillar asiater, de är ju bara fööör söta! Jag kan typ alla reklamer som går på tv, en väldigt nödvändig egenskap! Detta är då jag Maja. Som sagt 99 % onormal!
Ni som då orkat läsa detta är riktigt grymma och vet nu vem jag är och hur jag tänker. - Helt stört.
Nu ska jag dra in till stan och träffa mina favorithestar Klara och Daniella. VI SES.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Maja, Du är bara för go!



Kram stumpan!

2011-01-23 @ 13:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0