/torkel i knipa/

bilderna då: dit den gröna pilen pekar, där den skallige mannen sitter, där satt jag och hade det gidde i bussen. sen la jag in en bild på mina citygrossbuddies från stinas blogg. och ja dom är fjortisar. självklart är dom det. sen torkel i knipa. och city gross såklart. potatisbilden kom upp när jag sökte på rolig potatis. skitkul verkligen.
har nyss ätit pommes. av potatis. som jag/morsaann själva har skalat, delat och friterat. och lövbiff. och sås. alltså herrejissenam. det var aaaaaaaasgott! idag då.. varit på city gross igen. försökte leka kurragömma med crash och stina men dom fattade inte att jag faktiskt gömde mig när jag försvann. så dom ringde mig och frågade var jag var. jag ba: fml ._.
sen så tog jag bussen hem. en sån minibuss för typ 20 pers. det bästa är att den stannar i stort sett framför mitt hus. de äää gidde som amanda skulle säga. men den är så jävla mobbad. för det första: den är så liten. när dörren stängs så blinkar typ en lampa i 30 sekunder innan. i wuzzz lajk, okeeeej vi fattar nu. dörren stängs liksom. sen gjorde den massa pling ljud hela tiden. den plingade superlänge när jag tryckte på stoppknappen och två stycken "stannar" lampor blinkade hela tiden tills bussen stannade. jag var den enda som satt på bussen. fniss. men annars var det en supertrevlig buss. väldigt bekväm. <----- nu vet ni vad jag tycker om minibussarna som kör omkring i villområdena.
ska kolla på torkel i knipa nu. den ska tydligen vara rolig. men ska kanske göra engelskaläxan.. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0