/stjärnor/

mitt i alla mina inlägg om allt och ingenting så kommer lite kläder här.
BILD
åh jisses vad vacker!!!! har inte haft lust att handla kläder på ett tag men den här?! åh fy faaaarao vad fin. från zara. JAG VILL HA DEN!!!!!!! åh snap like a snapple. tänkte hur som helst bära den iklädd tre dubbelhakor och något rött. fan va fin.
förresten finns det en jädra massa fina skjortor nu. skulle vilja gå runt med alla knapparna knäppta (även den längst upp) och vara finklädd varje dag. prima säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Stina Mattsson

ÅÅÅH trodde du skulle skriva att du hade köpt den. Isåfall hade jag kommenterat såhär:



Hej älskade, bästa Maja Lingonbrud Cylinder. Jag skulle väldigt gärna vilja låna din otorligt ypperligt fruktansvärt vackra skjorta någon dag.

Mvh / Stina Mattsson



Ps. God Jul! Ds.

2011-12-18 @ 22:59:01
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0