/sagan om clementinklyftan/

Hittade lite robusta clementiner i fruktskålen idag.
Ena clementinen innehöll den största klyftan jag någonsin sett. Abnormt stor.
Den var lika lång som min mun.
lika bred som mitt öga.
den var helt enkelt väldigt stor. självklart ville jag inte äta den. en sånhär vacker skapelse ser man bara en gång i livet!!
den såg väldigt god ut. hade väldigt svårt att hålla mig borta. pappa hade också det, han såg den och försökte stoppa in den munnen. jag hindrade honom med skrik om att jag måste blogga om den!!
sen stoppade jag den i munnen. kunde inte hålla mig. brutalt stor.
sen kom jag på att jag inte behöver äta den. så kan den leva ändå. då kan jag posa med den i min coola cam.
ha den i skolan. sitta på lektionerna såhär: åh väteatomer, väldigt intressant!!!
men sen kom jag på att det skulle bli lite svårt att äta.
så jag åt den.
tur att jag har tre till clementinas. *ba dum tss*

Kommentarer
Postat av: vilma

haha asså din blogg gör verkligen min dag, så jeeeeeefla kul!

2011-12-15 @ 17:52:54
Postat av: Malin

HAHAH vad skön due!



Ps. jag skulle bli jätte glad om du skulle vilja kolla in min nya blogg :)

2011-12-15 @ 18:03:02
URL: http://kramizz.blogg.se/
Postat av: stina

HAHAHAHA LOVE YOU <3333333333333333

2011-12-15 @ 21:35:11
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0