/luring/

igår så skulle jag handla lite på facebook. HAHAHAHA oj vilken felskrivning. coop skulle det vara. är fett lost såhär på veckoslutet.
jag cyklade, och på vägen dit mötte jag en äldre stor gubbe. han glodde på mig intensivt under de sekunderna jag cyklade förbi. jag gick in och handlade mitt godis. när jag kommer ut står gubben där och ler mot mig. jag skulle låsa upp min cykel och stod med blicken mot coop. jag hörde fotsteg och när jag vände mig om så var gubben borta. jag antog att han stod som på bild 2 med ett trubbigt föremål i handen redo för våldtäkt. därför cyklade jag andra hållet. luring. gubben gick besviket vidare på sin offerjakt.
förresten så har jag cravings för gräddfil nu. next up: marscherar bestämt mot kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0