/googlat/

okej jag sökte på mustasch nånting typ nyss. hittade en jävulsk länk. eller alltså hemsida. jävulsk länk är en jävulsk länk dit!!!! jag menar finns det verkligen såna här människor? MA GAAAD.
btw söker ni på "shomme" så kommer mina bilder upp först sen är nåt gammalt inlägg typ sjua. KÄNDIS HÄR JAO. ska förbereda mig inför mitt kändisskap med att skriva autografer. fröken stina mattsson som var så duktig att hon googlade fram det (nolifer som sitter och googlar ordet shomme) ska självklart få den första. (fattade dubbelmoralen med att hon är nolifer iochmed att jag googlade mustasch nånting)
kul att det är riktiga shommar på bilden också. även om jag är med på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0