/gamla bloggar/

alltså när man tittar tillbaka på mina gamla bloggar så kan man lugnt säga en sak: fan vilken liten ful unge jag var. har haft lite olika bl.a. namnetvarmaja eller vad fan den hette och inmystupidhead. ja den första har jag inte kvar, vilket är riktigt jävla synd eftersom det hade varit riktigt jävla askul att se alla inlägg från 2009. tog bort den bara för att några eller någon eller hur det var, skulle kommentera såna jävla kommentarer, och jag som då gick i sjuan eller var det var blev så lissen att jag tog bort den. skulle satt lösenord på den. åh varför gjorde jag inte det?! sen inmystupidhead. hade den sista terminen av sjuan innan jag bytte till denna. på den tiden köpte jag en jädra massa ringar och älskade jason derulo. vilket märktes i mitt bloggnamn.. dock la jag till stupid själv. som sagt, jag var så galet liten och ful. tjatade om att jag ville ha en systemkamera och allt vad jag skrev. på en månad la jag upp 6 bilder.. och lite justin bieber låtar. fula lilla majskorn ♥
haha ful!!!!!!!!!1
hade ju förjävla långt hår i typ början av sjuan. åh jag hatar klippa mig.
ett typiskt inlägg från början av 2010... jag är ju pinsam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0