/alltså jag ba lol/

på sistone har det inte hänt så mycket roligt som jag kan berätta om. en tjej ramlade idag vid busshållplatsen där halva skolan stod. och det var inte halt ute. och hon typ låg på marken. typ mitt på vägen. och jag skrattade så jag kiknade. det var köttbullar till lunch. därav blev jag hungrig as fuck. så när jag kom hem så tryckte jag i mig asmycket mat. värmde skumtomtar i mikron. somnade i soffan. vaknade av att tvn är på ashögt för att mina föräldrar inte fattar att jag hade "muteat" alltså tryckt på mute, och höjt tvn till högsta. mamma vill baka lussekatter. ska självklart äta fast jag gillar inte bullar så mycket. är inte så förtjust i kolhydrater som typ bröd och bullar. men jag mjölkprodukter. borde ha jävulskt feta lår med tanke på att jag äter sjukt mycket ost och dricker flera liter mjölk om dagen. men nej, jag är ju typ normal. en normal tjej som har överdoserat kalcium. starkt skelett har jag iallafall.
HEJ FRÅN OCH MED NU VILL JAG ATT NI TITTAR PÅ MIN BLOGG MED DEN HÄR LÄNKEN!! den är fan king.

Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHAHHAHAHAHHA FAN DÖR VILKEN CP LÄNK. du är störd <3333333333333

2011-12-12 @ 22:32:49
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0