/4 december/

“Nah, you guys run on ahead. I’m gonna be in this position for pretty much the rest of today.”
“Nah, you guys run on ahead. I’m gonna be in this position for pretty much the rest of today.”
godmorgon alla morgonpigga. nej självklart är jag inte uppe såhär tidigt. förinställt is your friend. idag tipsar jag om en tumblr. den bästa hittils. den heter hungover owls. alltså namnet säger allt. det är bilder på ugglor. och massa hungover quotes. perfekt blandning. jag älskar ugglor. de talar till mig på något sätt. ni kan kalla mig ugglekvinnan. när jag var på skansen typ förra året så var jag inne i nån bur. eller vad jag nu var i. jag vände mig om. ugglan stirrade mig rakt in i ögonen. hela världen stannade för en sekund och det var som om jag blivit frälst. jag fick en uppenbarelse. ugglor är vackra. fast jag gillar sälar också. men ugglor är alltid det bästa. berguvar är fina också.
Il_570xn.202526018_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0