/skrivbordsstolen/

ja stolarna är mina bitches. jag är deras pimp.
idag fick jag nog. min skrivbordsstol är förfärlig. min moders däremot är otroligt skön och bra för ryggen lix. (tror det hjälper med tanke på att jag typ ligger delvis på stolen och delvis på golvet. därför tog jag saken i egna händer och baxade den. det blev lite kaos för min mammas sjätte sinne att ha koll på allt jag gör utan att ens vara i närheten (trodde helt allvarligt att hon hade ögon i nacken när jag var liten) och kom in i arbetsrummet när jag satte igång min plan. lekte lite med pennor osv. tills hon gick. tack vare en liten vattenolycka i badrummet kunde jag bära den satans stolen uppför trappan och in på mitt rum. min pappa som satt i rummet bredvid märkte ingenting. antar att han är van.. väntar på att mamma ska vråla på mig när hon märker att den är borta men hittils går det bra. jag tror inte att det är så mycket stölder av skrivbordsstolar. ärligt talat. de är tunga och klumpiga. dunkade stolen i väggarna hela tiden. så nu sitter jag här i min zzzZZZovoutfit i den sköna stolen.  min tröja luktar som pappa. konstigt. men kan totally föreställa mig honom gå runt i den här hemma. väldigt tight. lovar att han dansade till denna låten med. ja mycket troligt. enda logiska förklaringen. gav jag er en bild av en lång 40-åring i en tröja storlek S nu? PERFEKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0