/fjortisminen - såååå 2009/

här går jag genom mitt hus. tydligen ser man inte när man har mössan över ögonen. jag snubblade.
såhär gör man den så kallade moderna fjortisminen. puta. och le. ful som satan... And I was like, just because you smile it doesn't make it okay to be a duckface. BITCH PLEAAASE.
denna är inte riktigt lika effektiv som den som fanns på min tid, handen med pistolen eller vad det var. min tid, ugh gammaaaal. för om det tar en liten stund för bilden att tas eller om man ska ta flera bilder så ser sista bilden ganska förfärlig ut. och man får värk i kinderna.
sen finns det dom som gör den med en tvist. fjortisminen tillsammans med not bad. så de ser typ fula och lite småsura ut samtidigt. HELT SJUKT FUL.
vill peta ut deras ögon. med mitt fula finger. ser ut som en korv kommer mot en.
själv kör man på pennor på bilderna. jättefin. verkligen. men kan få mustasch och se ut som en valross. att se ut som en valross funkar även med pommes. TIPZZZ. nej men man kan stoppa upp dom i näsan också men det är inte särskilt hygieniskt eller hur?

Kommentarer
Postat av: stina

HAHA så jävla skön är du maja!!

2012-03-04 @ 16:06:48
URL: http://www.kungstina.devote.se
Postat av: matina

Du är så jäkla skön!

SV: åh tack :D

2012-03-04 @ 16:52:41
URL: http://stylebyina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0