en tjej utan liv men med många vindruvor

CHACHA BITCHESSSSSS
jag har vaniljmuffins med nutella frosting. ZMAZKENZ.
varför vet jag inte men det börjar alltid som första bilden. woho mat!! liksom. sen kommer jag på att den kan få medverka i bloggen. så jag är helt pling (i) och ba REKVISITA!!! och allt slutar som på sista bilden. komiskt att jag har en nutellamustasch lik hitlers. drömde att en i min klass var värsta gängledaren och var vääääldigt farlig. helt plötsligt smyger hans "föräldrar" fram och ba "alltså han är jättefarlig, han startade förintelsen!!" jag ba okej vi är snart 16 år gamla och förintelsen var under början av 40-talet. SEEMS LEGIT.
men tillbaka till koppkakan; varren god då? Mitt svar på denna ytterst svåra fråga är JA FORFAEN.
NÖTIG OCH CHOKLADIG PUSS TILL MINA YTTERST FÅ HÄNGIVNA LÄSARE!!! vet att ni gillar det.
hade förresten nutella i näsan när jag var och tvättade mig innan. ALLT FÖR ER ALLTSÅ!!
Sen hittade jag vindruvor. och ni ba APPLÅDER. är så jävla mallig att jag fick med mig själv på bild när jag skjuter en vindruva mot kameran.. HÄR SER NI MITT VACKRA BLÅMÄRKE. är väl medveten om min konstiga position tack. fick det efter att sprungit in i typ 5 armstöd i stadsteatern. det var lite av en *drrrr* effekt där. men om någon undrar så har jag slagits med en varg när jag var ute och sprang. "DET VAR EN TUFF STRID MEN JAG VISADE VARGEN VAR SKÅPET SKULLE STÅ! hans hud hänger på min vägg nu". sist min gästbloggare (har inga kompisar så vad ska man göra) puh. bli inte för exalterade nu men puh är nybliven singel! nej okej han har aldrig haft ett haff. men han söker en snygg kvinna som gillar för små västar i röd färg och som hatar att pussas då han inte äger någon mun. han gillar både exotiska kvinnor och vissa katter så tveka inte att kontakta honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0