/varför jag inte videobloggar/

SHUULULULU KIIINGS, MAJIZZZ HÄR! har ett par anledningar till varför ni inte fått se mig på video.
anledning/ argument: jag pratar som om jag svalt en anka och försöker hosta upp den. nej men allvarligt talat ni ska bara höra min bonne dialekt. uttalar bord som biord och korv som kåv. fast säger som tur väl inte är göka till gurka. TACK GODE GUD FÖR DET. sen så skulle det bara kännas löjligt att prata med min dator när den filmar. min och dattes konversationer är endast mellan oss. (love yoooou dattis!!!!)
ännu en anledning: ALLA jävla startbilder visar ens hemskaste sida. gör man en min under hela videon så är den startbilden. always. eller när man blinkar eller blundar. såhär gissar jag att mina startbilder skulle sett ut.
(kameran fångar alltid mina bästa sidor ur de bästa vinklarna)
anledning: sen är jag rätt konstig, störd och lite läskig också.
SNURRA MIN JOOOORD IGEEEEEN
hörs snart kompizar.

Kommentarer
Postat av: Sara (sarre)

HJAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH DU ÄR JU FÖRJÄVLA SÖT HAHAHA KISSAR NER MIG

2012-01-17 @ 18:34:35
Postat av: amanda

HAAHAHAHAHHAHAHAHAHA DUBBELHAKAN

2012-01-17 @ 19:25:50
Postat av: stina

HAHA du är cp <33333

2012-01-17 @ 21:43:32
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0