/kent kent kent berguv kent kent kent/

En berguv. imponerande varelse.
har varit hemma dödssjuk idag igen. sovit till halv tolv (välbehövt eftersom jag inte hostade längre när jag vaknade) och tittat film. såg justin bieber: never say never. och wow, har fanimej mer respekt för killen nu. trött guurl har gått runt idag och nåt blogghumör har jag inte haft. har inte ens orkat skratta. så jävla konstigt. aja, nu sitter jag här och skriver so, som jag som vanligt skjutit upp till sista minuten. denna gången bokstavligt talat. har ändå skrivit en hel del. 4 sidor sen klockan nio = skrivkramp. bara 1-2 sidor kvar. sen fick jag hem en ny julkalender. visar imorgon, då min one piece kommer bli klar. SOM JAG LÄNGTAT! om jag då går till skolan. vilket jag nog gör. saknar mitt fina överskåp.
tänkte berätta om en rulig lite komisk sak som hände idag. jo jag gick in i köket och tittar ut. vad är det som står där om inte en gubbe jag aldrig sett förut som imponerat betraktar mitt uterum. vadfaan säger jag och lägger mig snabbt på golvet så inkräktaren inte ser mig. likt en ninja kryper jag till telefonen och ringer min mor. som vanligt svarar hon inte de första gångerna jag ringer för att "hon är upptagen och jag har inget viktigt att säga". det här var fanimej viktigt ska ni veta. tydligen var det någon mamma kände. när jag avslutat samtalet och gjort några ninjamoves även kallade kullerbyttor till fönstret så hade gubben försvunnit. han insåg kanske att jag var hemma. ja men så kan det vara. tillbaka till son - fml.
btw, faaaaaaan vad bra kent är. alltså åh sigtuna, verkligen asbra. inga ord. dom är i håkan klass. fenomenalt, storslaget, legendariskt.

Kommentarer
Postat av: Lina S

Krya på dig!

2011-11-30 @ 13:30:05
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0