/Dag 13 – Vad jag vill bli när jag blir stor/

denna fina hänger på mitt dörrhandtag
JAG VILL BLI ASFRÄSIG!!!!!!!!!!!!!! är ju redan ganska awesome men man kan alltid uppgradera sig!
Har till och med skrivit en liten text, skåda!
Jag ska bli en ninja. Jag ska bo i ett slott på Galapagosöarna. Jag ska ha en enhörning. Den ska vara rosa med blå man. Hornet ska vara vitt och glittrigt. Min enhörning ska på den stora trädgården där den kan springa fritt och vara lycklig och fri. Den ska heta Wanda. Som fisken i den där disneychannel serien. Jag ska ha en fågel. Den ska ha guldiga fjädrar. Den har inget namn. Den flyger bara runt och kastar ekollon på getter som invaderar slottet. Väldigt effektivt.
JEPP RANDOM!

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: tack! :) haha en sån vill jag också ha på min dörr :D

2011-03-15 @ 16:41:34
URL: http://forever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0