/jag gillar inte bullar/


Fint aight. Akrobatisk och vig är jag också. Lägg märke till hur ceeepe mina händer ser ut hoho. sista bilderna så är jag ena, arg, andra ledsen. irl är jag däremot HAAAPPPYYYYY.
IGÅR: Det var en regnig dag, jag gick frusen med snabba steg till matsalen. När jag kom in i vår fina matsal uppenbarade sig en känsla och doft av lycka. det var tacos till lunch. ALLTSÅ HERREGUD, TACOS! Har inte varit så lycklig sen förra gången jag åt tacos. Var tvungen att lägga mig på ett bord i korridoren sen för att smälta den gudomliga maten. Sen somnade jag i soffan vid åtta. Vaknade upp imorse vid sex väldigt utvilad.
IDAG: Jag hoppades på tacorester men nej. Soppa med köttfärs och gurka. Okej det var helt okej faktiskt. Efter skolan så gjorde jag .... *trumvirvel* KLART MIN ONEPIECE! efter timmars slit med blod, svett och tårar (var verkligen på vippen att börja lipa av ilska när nålen gick sönder för tredje gången) är den klar. HILVIDI VAD DEN ÄR NICE. dock är ena fickan helt gaalet sne så måste sy om na. kan dock räkna mig som en äkta bloggare nu, med unopiece och allt. nu sitter jag här och "myser" för att som bestraffning för förra veckans upptåg. min mamma bestraffar mig med att jag måste vara hemma och mysa hela helgen istället för att dra till växjö med felleman. kunde varit värre. mysandet är mycket härligare när man har en ein-einigen.
nu har jag öppnat mina kalenderar. åh det var inga små fula tomtar på chokladen, det var jediriddare. är nöjd med mitt val. haribo var också nice. får en sån söt påse varje dag.
FUNDERAR PÅ ATT HA EN EGEN KALENDER MED EN FIN SURPRISE VARJE DAG? En dag kanske det är den ultimata jullåten, en annan dag får ni se alla mina dubbelhakor, en dag kanske ni får massa bra fakta om berguvar eller en rolig video. kanske en väldigt rolig bild. eller ett tips. eller något gratis och gott? ett uppdrag? idag ska ni köpa 15 clementiner och se vem som kan trycka i sig mest först! okej den idén tar jag och provar inom en snar framtid. Vi får se. Fast det har redan gått två dagar. ojsan.
btw min mamma har sån bra timing ibland. jag sa ju att jag behövde skaffa mig spotify premium. guess what, morsan har haffat sig lite spotify. i wuzzz lajk, thanks bro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0