/mars/

"Okej, nu ska ni veta att denna listan kan bli lång. Och det är mycket jag hatar, vissa saker som gör mig jättearg. Men tro inte att jag är en sån typ som stör mig på allt, det är bara vissa grejer som stör mig.
Jo, vad hatar jag? Jag hatar folk som trycker ner andra, som lägger all sin tid på att få andra att må dåligt. Gå ut och skaffa er ett eget liv istället för att förstöra andras? Jag hatar att bli besviken, att folk säger en sak och menar en annan. Stör mig något så grymt på folk som tror allt handlar om dem, och som vill att alla ska göra saker för dem och inte gör något tillbaks.
Sen hatar jag köttbullar. Men var tvungen att äta det idag för att jag var så hungrig :(
Och pytt i panna, korvstroganoff och lever är det värsta som finns.
Och ja hatar och hatar, men jag tycker att ketchup på tacos är skadegörelse av världens bästa maträtt. Så det så."
lite intelligens hade jag ju tidigare i år.... det med tacos är jävulskt sant

Kommentarer
Postat av: Stina Mattsson

AAHRHRHRHHRHHH shit detta är ju fan personbeskrivning av mig:



"Sen hatar jag köttbullar. Men var tvungen att äta det idag för att jag var så hungrig :(

Och pytt i panna, korvstroganoff och lever är det värsta som finns.

Och ja hatar och hatar, men jag tycker att ketchup på tacos är skadegörelse av världens bästa maträtt. Så det så."

2011-12-18 @ 23:08:53
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0