/amen vadåra/

Awkward Judas

Epic Troll Mom
And years go by...
Secret agent is secret.
Chris Brown already did... (Ad Fail)
Chris Brown.. HAHAHA FATTAR NI okej inte kul bara tragiskt.
Yes I love Jesus
But I ain't racist
Isn't he awesome?
suger på rubriker som ni ser. så fett oinspirerad liksom! okej var ska vi börja. idag hade alla pms på slöjden det var så kul. humörsvängningar som resulterar i ilska är ganska fniss. jag har också sånt jävla humör idag. ena stunden sitter jag asförbannad för att mitt korvbröd var äckligt, nästa sitter jag och lipar av ilska för att pappa spelar för hög musik och nästa vill jag bara slänga bananer i luften för jag är så glad och energisk! kan också börja lipa för precis ingenting hahahaha.
har städat mitt rum idag?????? nej men läste en artikel om vägglöss och blev så rädd att jag började städa direkt. nu äter jag mikrade skumtomtar - så jäääfla gitt liksom!! och ska läsa lite so, men för att sätta guldkant på vardagen så tänkte jag läsa den högt på norrländska. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0