Siesta 2012

Nej men herre min skapare! Jag har inte visat bilder från Siesta kom jag på. Tog alldeles för få men mobilen hade lite batteri mest hela tiden. Men här är några bilder iaf.
Godaste munken någonsin, jag och en gigantisk glass, the one and only gate Kalle och jobb.
Mina vindruvor hängde bra i tälttaket, vi hade organiserat kaos med alla våra grejer i tältet... Världsbra Deportees och väldigt bra Labyrint.
Festivalområdet vid Chili, min instagram bild kom upp på storbildsskärmen och oj så stolt jag var. Death Cab For Cutie och godaste pommes vid Gate office. 
Sen har jag inga mer bilder. Hela fredagen så var mobilen död så från Maskinen osv. har jag inga bilder. Längtar tillbaka som fan och taggar redan nästa år. Bästa hittils i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0