30 juli

Igår så gick först jag och Daniella till biblioteket och jag lånade massa böcker inklusive en fågelbok. Sen satte vi oss i näsviken. Spanade på fåglar, solade lite, jag la mig i bajs. Sen kom caroline också och då filade vi och matade fågeljävlar som inte ville ha bröd också. Sen skulle vi hem till Hanna för att kolla film men vi kollade aldrig nån haha. Vi gick ut och plockade körsbär och köpte mat på McDonalds för att sen som de socialt pinsamma varelser vi är äta den på nettos parkering. Vi tog också kort med den stackars statygubben både på dit och hemvägen. Jag och Daniella skulle baxa en cirkusskylt men de hade redan tagit ner de när vi kom... Nästa gång cirkusen är i stan då jävlar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0