/dagens ungdom/

kolla den videon! dagens wtf!
först den här bananen och sen så är det den jobbiga tjejen som skriker.. sen helt plötsligt så rullar de i snö och sen så duschar de när de äter banan, i kalsongerna!!!!! nej men tjejen som filmar var ju mer exalterad än vad jag var. jag satt här helt hahaha herregud förfan vad gör dem, så kommer hon och tar det till nästa nivå. jo men det här var kul. riktigt jävla kaaaaaaaaaaaaaos dock.
TÄNKTE LÄGGA IN DEN ABSOLUT BÄSTA KENTLÅTEN DU NÅGONSIN KOMMER HÖRA OCH SOM DU KOMMER GILLA OM DU HAR NÅGORLUNDA BRA MUSIKSMAK. och om du inte gillar den så får du hålla käften för jag bryr mig inte om "justin bieber är bättre".
"Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0