/2009 goda tider alltså naaaat/

jo detta föreställer då vilka miner jag haft på bilder under åren. sexan - det här med peacetecken och glad min. jävligt hype på den tiden. fortfarande ett säkert kort. sjuan - AW MAJ GAAAWD fjowwtiwzz tiden! åttan - pluta som sautan nu maja! nian - insåg att en annan vinkel skulle framhäva min ansisktstruktur.
ANNAN GAMMAL GODING MAN LYSSNADE PÅ FÖR VÄLDIGT MÅNGA ÅR SEN:
och så sjöng man alltid med: Notera att jag är en swagger, jag är en fuckin' bouzz, jag flyger högt som en albatraouss

Kommentarer
Postat av: FELLEMANEN

Baseline ska vi inte kunna ta en rast ska vi

inte kunna ta de lugnt en dag

Måste maxa bara spurta typ som GUNDE SVAUUUUHN!



de var tider de majuzz..

2012-01-26 @ 19:13:58
URL: http://ffeliciafelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh jag kommer ihåg den låten , goooooo som fan majs

Blir så glad när jag läser din blogg varje dag! Och nu när jag är sjuk behövdes det. Taaaack Maja! Du gjorde min dag

2012-01-27 @ 09:24:58
URL: http://amandapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0