/jag kan inte dansa så fult som duuuuu/

Blandade bilder, lite dryga men sista! HAHAHA, åh en lemur från i sommras. Så chill. Som jag. De fyra första är väldigt seriösa. För en gångs skull. Jag kan också vara seriös. Jag har en väldigt seriös "seriös-min". Det kan Amanda bekräfta. Hon har själv blivit utsatt för "the face". Stackarn.
Hej bloggeeeen. Idag så är det onsdag. Väldigt bra dag. Roliga lektioner. SLÖJD! ÄLSKAR SLÖJD!!!!! Förstår inte varför alla tror att jag är ironisk när jag säger att jag älskar slöjd, det är ju dökul!? I slöjden gör jag en grön one piece med blåa prickar. I fleecetyg. Åh vilken idiot jag kommer se ut som när den är klar. Can't wait. Undrar lite hur jag tänkte när jag valde tyg men whatevaaah. Hur som helst så fastnade min one piece i symaskinen 3 jävla gånger och jag hade tänkt bli klar med den idag. Hann ingenting. För sen när det väl funkade gick nålen sönder. Och det var den sista dem hade. Tror bestämt jag tar fml till en helt ny nivå. Nästa gång... DÅ JÄÄÄVLAR! Sen hade vi gymnasiegrejer idag igen. Intressant. HEH. Nu när jag kom hem tryckte jag i mig en enorm bit kladdkaka. Gott var det, men nu sitter jag här med uppknäppta byxor. Skojar. Så gör man inte det :PPpPpPPpp Man kanske borde göra sin läxa. Eller sitta vid tumblr. Eller titta the big bang theory. Svårt val.

Kommentarer
Postat av: STINA!!!!

JAG ÄLSKAR OCKSÅ SLÖJD!!!!! :ppPpPpPPppPPPppPPpp

2011-11-23 @ 22:31:43
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0