/top 5 av de bästa youtubeklippen/

När jag var ett vårtsvinsbarn, när jag var ett vårtsvinsbaaaarn... och satt vid datorn så gjorde jag och daniella och isabel endast en sak och en sak only. Tittade på funny cats och funny dogs. Fortfarande kul. Gillar ljudeffekterna i denna... Vi brukade också titta på ägg och hamstrar. Svängiga låtar båda två. ha haha ha.
Åh roligast av alla. Visa vad du går för!
Älskar asiater. Älskar dansen, deras outfits (funderar att ha samma på utklädningsdagen) och den svängiga låten! 1:15. Åh vad jag dör.
HAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA NICE. Ska göra såspäron någon dag.
Några norrmän som ägt kuuusebloggen (nerlagd humorblogg som var kul as fuuuuck) och lika mongolidiga som jag. Och Felleman.
Thank you for sharing corny. Varsågod!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0