/dom kommer ångra sig, dom som har behandlat mig så/

Bilderna: 1. Varsågod willys. Jag förtjänar fanimej en bra dag efter den uppoffringen av en krona. 2. Blev ungefär såhär glad när mamma var villig att offra typ 20 kronas på en julkalender till moi. 3, 4, 5. The one and only julkalender. 6. Såhär vacker är jag såhär på kvällskvisten. Jag är ju ljuv som en nyponros om jag får säga det själv. Och btw1 så är jag inte satanist. Btw2 så är kvallan på min webcam väääärlds och ja alla mina bilder också.
Okej fredag var en väldigt bra och händelserik dag. Bion var najs. Donken sen. Det var gott. Cykla tre stycken på en cykel sen gick väl bra. Lägg märke till TRE personer på EN cykel. Fick träffa den kåte demonkatten hjalmar. HON är egentligen en väldigt mysig katt. Ja resten är historia. Idag är det första advent och om cirkus tre dagar får jag öppna min julkalender. Med Star Wars. Min väldigt snälla bror försökte övertala mig att köpa en med prinsessor, "för att jag är tjej". Jag är ju tjej men jag är ju inte rosa och gay. (har skillzzzen på att rimma som ni ser) Idag var jag på stan med felleman2. Tittade på lite idoler. Vafan var inte Emil Elton där för? Sen gick jag och felleman2 till willys och jag köpte vanilj cola. ÅÅÅH VAD GOD DEN VAR! älskar vanilj. Sen pantade jag burken och fick en krona. Den skänkte jag till välgörenhet. Nu kan något barn i afrika få en get. Varsågod. Fick ett kvitto som bevis på vilken god människa jag är. Helvete vad det blåser ute. Den här stormen borde heta Torkel. Det är ett fint namn. Var nyss ute och hämtade min stackars skatbräda. Fick kämpa på en del med att dra den från vindens kraftiga käftar. Dåligt skämt åsido den hade inte rört sig en millimeter. Good work Mårten the man. Seriöst så låter det som om nåt håller på att lossna från mitt hus här utanför mitt fönster. Det här är illa.
Slänger nog in ett inlägg till sen om berguvar eller lite roliga bilder. fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0