/LEGENDARISKT, STORSLAGET, EPISKT/

Whazzaaaap bloggas. Idag har jag jagat efter en buss på cykel (och kommit ifatt den), skrattat åt vampire slayers och kollat gymnasieprogram. Nu dricker jag läsk (fast jag inte får göra det på vardagar hehe), lyssnar på Eldkvarn och väntar på ett hemligt paket. Storslaget! Har kemi/biologiprov imorgon och förlorar jag mitt mvg så dör jag därför ska jag plugga satan nu.
Btw, blogg.se framsidan har förändrats sen senast jag uppdaterade... Hunden är ju väldigt väldigt legendarisk. Men dessa mest aktiva bloggarna, vad fan är det för bloggar? "Hur man får magrutor"...? gingers.. har inga problem med rödhåriga men wtf döpa sin blogg till "proud to be a ginger"...? Och chaitjej. Är det en tjej gjord på te eller nånslags asiat? Jag spekulerar mycket nu. Ska besöka bloggarna och förhoppningsvis har jag magrutor senare ikväll.
HA DET SÅ JÄÄÄÄÄTTE JÄÄÄTTE BRA NU!!! PUSS!! XDXDXD :pppPPppppP <333333333333

Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHHA dör varje gång du bloggar!!!

2011-11-22 @ 16:49:33
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0