/Dag 6 - 10 Saker som ni kanske inte visste om mig/

bild från någon kanye west musikvideo.
Vissa av dessa grejer vet de som känner mig, men ja vissa punkter är väl lite skumma.
1. Jag är allergisk mot citrusfrukter, värst är apelsin. Usch vad det svider i ögonen!
2. Jag har två olika tummar. Ena är typ normal. Andra är kortare och tjockare. Ja, och tyvärr är jag född sån.
3. Jag älskar Cougar Town och How I met your mother. Och jag tycker Ellie i CT är grymt rolig.
4. Jag är rädd för allting. Lång lista kommer här: spindlar, ormar, fåglar, får, getter, fiskar, hav, båtar, toaletter på färjor, maskiner, motorer på typ bilar, hundar (vissa hundar), hissarna på min mammas jobb, fullegubbar och allt annat i världen. Och jag är jättelättskrämd.
5. Jag älskar vindruvor, men jag blir konstig i magen av dem. Och gröna äpplen också, jag älskar de inte men de gör så att magen får spratt. Äppeljävlar.
6. Jag drömmer grymt skumma drömmar. Finns nog inte nån som jag känner som inte varit i mina drömmar. På natten då, inte fantasier. - Det skulle vara skumt.
7. Jag har alltid velat ha en bra sångröst, det har alltid varit det jag har önskat mig mest.
8. Jag föredrar byxor framför klänning och kjol. T-shirt framför linne. Hellre sköna kläder än trendiga. Och tomboystilen är grymt snygg.
9. Jag har jättejättejättelätt för att komma ihåg namn, födelsedagar och detaljer. Skolgrejer dock, naaahhh....
10. Jag äter inte konstiga djur som lamm, rådjur, kanin och såna konstiga. Äter bara fisk, kyckling, ko, gris och kalkon. Typ.

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY

Svar: Yes it is ;)

2011-03-07 @ 19:32:18
URL: http://www.photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0