/watch this/

Tänkte testa göra en sånhär.
Har året varit bra? helt okej!
Höll du några utav dina nyårslöften? tror inte jag hade något
Tror du 2011 kommer bli lika bra? bättre hoppas jag !
Har du förlorat någon kompis detta året? nej, men tappat kontakten med några
Vad kommer du sakna från 2010? Frankrike, sommaren m.m
Nämn en positiv sak från 2010? var i Frankrike
Vad spenderade du mest pengar på? förmodligen kläder
Finns det någonting du ångrar med 2010? ganska mycket
Lärde du dig något nytt under 2010? en hel del!
Bästa köpet? min systemkamera, min dator
Blev du kär i år? nej
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? kommer inte ihåg exakta datum, men dagar är det ett par st :)
Dog någon som stod dig nära? nej
Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland, Nederländerna, Belgien och Frankrike
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? en hel del grejer
Vad var din största framgång 2010? bytte klass
Största misstaget? vet inte...
Har du varit sjuk eller skadat dig? lite småsjuk då och då, men inget allvarligt :)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare tror jag
Vad önskar du att du gjort mer? varit mig själv
Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte
Hur tillbringade du julen? med min familj och lite släktingar
Favoritprogram på tv? Cougar Town och Top Model
Bästa boken du läste i år? har läst flera bra böcker
Största musikaliska upptäckten? har funnit ganska mycket ny musik
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? träffade släkten o lite så :)
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? varierande
Tänkte testa göra en sånhär.
Har året varit bra? helt okej!
Höll du några utav dina nyårslöften? tror inte jag hade något
Tror du 2011 kommer bli lika bra? bättre hoppas jag !
Har du förlorat någon kompis detta året? nej, men tappat kontakten med några
Vad kommer du sakna från 2010? Frankrike, sommaren m.m
Nämn en positiv sak från 2010? var i Frankrike
Vad spenderade du mest pengar på? förmodligen kläder
Finns det någonting du ångrar med 2010? ganska mycket
Lärde du dig något nytt under 2010? en hel del!
Bästa köpet? min systemkamera, min dator
Blev du kär i år? nej
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? kommer inte ihåg exakta datum, men dagar är det ett par st :)
Dog någon som stod dig nära? nej
Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland, Nederländerna, Belgien och Frankrike
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, det tror jag
Vad var din största framgång 2010? bytte klass
Största misstaget? vet inte...
Har du varit sjuk eller skadat dig? lite småsjuk då och då, men inget allvarligt :)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? har nog varit lika glad som vanligt :)
Vad önskar du att du gjort mer? varit mig själv
Vad önskar du att du gjort mindre? stressat
Hur tillbringade du julen? med min familj och lite släktingar
Favoritprogram på tv? Cougar Town och Top Model
Bästa boken du läste i år? har läst flera bra böcker
Största musikaliska upptäckten? har funnit ganska mycket ny musik
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? träffade släkten o lite så :)
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? varierande
Bild på mig från Frankrike. Notre Dame i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Vicckiss

Vad fin bild på dig! :)

2011-01-03 @ 13:24:19
URL: http://www.vicckiss.devote.se
Postat av: PHOTOGRAPHY

Svar: Haha :)

2011-01-04 @ 22:45:03
URL: http://www.photography.devote.se
Postat av: h

tack, från hm i stan :)

2011-01-05 @ 13:18:32
URL: http://fattigamiljonarer.blogg.se/
Postat av: elin

haha vah? O.O svenska tack haha 134? :)

2011-01-05 @ 17:36:27
URL: http://nimitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0