/TRE - Vad är kärlek/

Okej hatar verkligen när det är frågor som vad är kärlek. Men just nu går all min kärlek till mina vänner och min familj. Visst tror jag på kärlek även om det inte alltid känns så. Jag gillar verkligen inte att skriva om det, och jag brukar inte skriva massa kärleksförklaringar på facebook eller sms. Jag har ganska svårt att säga till folk att jag älskar de. Det krävs ganska mycket för det. Jag har lite problem med att lite på folk efter att blivit sviken x antal gånger. Men för mig är kärlek viktigt, till vänner och så. För jag klarar mig inte utan dem.
gammal bild från förra året. ph by me.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Olofsson

Hej!

Hoppas allt e bra?:)

Med mig är de kanon!:D

Trevlig helg!:)

Kram

2011-01-28 @ 23:44:54
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0