/its better if you dont understand/

Dag 1 – Om de bloggarna jag läser
Dag 2 - Betydelsefulla låtar
Dag 3 - Något jag hatar
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Jag för länge sedan
Dag 6 - 10 Saker som ni kanske inte visste om mig
Dag 7 – I min handväska
Dag 8 – Något som betyder mycket för mig
Dag 9 – En bild på mig förra året och en från idag
Dag 10 – Mina drömmar
Dag 11 – Något jag älskar
Dag 12 – Någon som betyder mycket för mig
Dag 13 – Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 14 – Detta ångrar jag
Dag 15 – Något jag längtar till
Dag 16 – Min hiss/diss lista
Dag 17 – Det här upprör mig
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Mina favorit artister/andra kända personer
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Jag har fobi för..
Funderar på att göra en sånhär igen. Den jag gjorde innan gick det ju inte så bra med. Så börjar med det imon. Men en presentation har jag ju redan gjort så det blir väl bara en länk till den gamla. Hoppas jag kommer ihåg att göra detta nu...

Kommentarer
Postat av: minna

äh, jag tröttas inte ut iallafall ;)

2011-02-26 @ 15:46:18
URL: http://minnafelicia.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: tack så mycket :)!

fin blogg btw. !

2011-02-26 @ 21:56:36
URL: http://linahildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0