/waaaaowwww/

jag är ju lite av en kändis här i kallehamn. har synts på flera bloggar, instagrams osv. här är två stycken bloggar jag uppkommit på.
AMANDAPOOOOOWER! bara jag som börjar sjunga power med kanye west i huvudet varje gång jag ser hennes bloggnamn? im like, powaah, eeeeh, powah, eeeeeh, powah, eeeh, eeee-eeeh, eeee-eee-eee-eeh. svängig låt.
klicka på bilden för att komma till mitt gästinlägg.
RRRRRRRIGHTHERE. var med på bild på tildas blogg. 1337... alltså elit.
här är jag och kallux. kallux mit der sektnamn. på det fina pappret ritade jag en jättefin enhörning. ärligt talat, väldigt fin. med ett underbart horn och en vacker svallande man. då kom kalle och ritade ett mindre vackert könsorgan på den. manligt. helt plötsligt blev min vackra unicorn en shemale/homosexual.
vilken ära att få tillträda på dessa bloggar. är ju lite av en kändis som jag sa tidigare.
HÄR ÄR BLOGGARNA:
AMANDAPANDABLANDASANDA.
TILDAVILDAMILDASPILLDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0