/håååkan heeeellstrrrröm/

här är en bild på idol-robin. han sa någonting konstigt och så tittade han in i kameran med denna oskyldiga minen. och så hängde sig bilden. och så var mitt finger på prt sc- tangenten igen.
idag har jag fikat på city gross och malt kaffe samt delat bröd på ica. alltid lika spännande med mataffärsbesök. sen skulle jag cykla hem från assroom. asarumpa alltså. eller ja asarum. och fick varningar om att det är halt. jag ramlade. så ett tips till alla er cyklister. ta det jäävligt försiktigt och gör inga snabba svängar. jag hade tänkt på detta heela vägen tills då jag nästan var hemma. hela cykelsatan slängde sig mot marken, sideways. men jag tog emot med benet. mitt huvud tackar mina reflexer mer än någonsin. kanske man ska börja cykla med hjälm och inlinesskydd. en annan lite sådär störig sak när man cyklar vid halka är när man ska accelerera. typ när man stannat vid ett övergångsställe. och så ska man få lite fart igen. man trampar men cykelsatan rör sig inte framåt, det kommer bara massa swisch och zzzzzip ljud från däcket. fast om man tar det lite lugnt så går det väl bra..
just nu tittar jag på paranormal activity. den går på tv11. kommer inte våga sova inatt. kommer tänka att det står en demon vid min säng. hatar min fantasi.
tänkte ge ett exempel på hur fel svordom vid fel mening kan bli väldigt kul (ursäkta språket):
"jag hatar när folk tar fittbilder med blixt"
vad jag menade var att jag hatar när folk tar bilder med blixt. sen skulle jag visa lite ilska och la till en svordom. felicia was like, vad fan sa du? först då insåg jag vad felet var. måste bättra mina ordval.
kan till sist nämna att jag fick ett majskorn i ögat idag. aj säger jag. amanda var det som kasta. men hon skyllde (sköll?) på hugge. och här gick jag runt och skällde på lille hugo heeelt i onödan. oh no you didnt amanda. kjaam.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEHE , i threw a corn i your eye !!

2011-12-05 @ 22:32:11
URL: http://amandapower.blogg.se/
Postat av: STAJN?

fick majs en majs i ögat? aw

2011-12-05 @ 22:56:27
URL: http://www.kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0