Här var det klippt




Linne/ Avklippt t-shirt från Kappahl, / Linne under / GT, Shorts/ H&M, Cykelbyxor/ Avklippta prickiga strumpbyxor från Bikbok, Ringar/ Glitter och H&M.
Är det okej att klippa sönder nya kläder? Jag köpte en stor t-shirt på kappahl för ca 40 kronor i storlek XL för att sen klippa den till ett linne. Dock gillar jag linnet mycket, mycket mer än t-shirten. Har också klippt av mina kära prickiga strumpbyxor för att de gick sönder i hälarna och fötterna. Men gillar dem mucho nu!
En fråga nu, är det lite töntigt att gå runt med detta linnet när jag är i Paris? Tänkte nämligen ta med det till Frankrike. Förresten så såg jag förjävlig ut på passfotot. Men vem gör inte det?


Kommentarer
Postat av: Emma Lundström

sjukt snyggt linne!:)

2010-07-26 @ 21:45:00
URL: http://emmalundstrom.devote.se
Postat av: stina

haha jag ser skitsur ut på mitt passfoto :p

2010-07-27 @ 00:06:42
URL: http://kungstina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0