NY BLOOOOOGG

har gjort en ny blogg som jag vill att ni följer med mig till. mindre flipp men ändå inte seriös.

Följ min blogg med Bloglovin

22-25 augusti

Sen senast har jag: varit med the dream team och besökt lite snabbmatställen, myst med kaniner och katter, blekt toppar (Lovisas), besökt köttdisken på city gross, fikat, köpt klistermärken till mobilen och byggt koja. MYS.

21 augusti

Sista "sena" sommardagen. Daniella kom till mig och så bakade vi kakor. Sen drog vi till Lovisa för teparty, myste och pratade. Sen drog jag och Lovisa och Hanna och spelade minigolf. Gissa vem som vann... Sen drog vi för att meta och vi fick nästan en firre! Jag och Daniella och Lovisa drog vidare, hade kundvagnsrace osv. Cyklade på skateplazan. Lekte runt. Jag hoppade och stukade foten. Så sen drog jag och Daniella hem till mig och spelade lite innan hon drog hem. SÅ JÄVLA HÄRLIGT ATT INTE KUNNA GÅ NÄR MAN BÖRJAR GYMNASIET IMORGON!

20 augusti

Igår så kom Daniella till mig och så gjorde vi asgoda amerikanska pannkakor. Sen drog vi till Lovisa och sen till väggabadet. Plumsade runt och snorklade i bubbelpoolen. Sen köpte vi pizza och satte oss vid piren. Alla andra skulle hem men jag och Daniella drog till Statoil och SERVUS och åkte runt lite med kundvagnar. Sen hem.

18-19 augusti

Blandade bilder från telefonen som tagits i helgen. I söndags så hade jag och the dream team picknick och på kvällen spelade jag och Daniella star wars battlefront och åt fruktsallad och kollade på star wars I, det mörka hotet. Imorse åt jag en pampig frukost (ojojoj). CARPE DIEM

16-17 augusti

Mötte mina vänner hos Lovisa och åt massa tacos. Sen kollade vi sagan om ringen och en skräckfilm. Åt tacos till frukost. I eftermiddags kollade jag satc samtidigt som jag solade. Drog till Lovisa med Daniella, spelade pingis och satt och pratade. Blev en tidig kväll för en gångs skull haha.

15 augusti

Igår var jag med Kalle, Felicia och Amanda. Först drog vi till Ica och köpte grejer så att vi kunde göra en asgod "efterrätt". Sen gjorde vi en koja och satt i den och lyssnade på star wars-soundtracket. Sen kom Mia och så satt vi i kojan tills vi somnade. Vaknade på golvet. Imorse åt vi pannkakor!!!!!!! SAO GOETTTTTT

14 augusti

Igår var jag först med Henrik sen kom mina Niggas till mig. Senare drog jag och Lovisa till Daniella där jag... TAPPADE MIN TELEFON! Den blev zebralik. Sen drog vi ut på landet och spelade spel och var ute och så.

13 augusti

Firade min vän Hanna igår! Först grillade vi sen gick vi ut och "lekte" lite haha. Sen tårta och skrattade och pratade tills det blev dags att cykla hem. Jätterolig kväll!

12 augusti

Igår tog vi tåget hem till Karlshamn. Sen träffade jag Caroline, Lovisa, Daniella och Hanna. Vi drog till donken och sen vidare till stan då vi klättrade på stolpar och jag hoppade runt. Sen drog jag, Daniella och Lovisa och kollade stjärnor. Såg massa stjärnfall! Fin kväll.

Way Out West 2012

Dag ett så började vi festivalen med oberhofer. Sen kollade vi på Deportees som andra gången var lika bra. Under deportees föll det massa lappar över hela området, fångade en haha. Åt obligatoriska choklad och banan-pannkakor. De blev wayans officiella festivalmat.
Dansade och skrek till De La Soul. Såg florence and the machine och GUD SÅ BRAAA. Bästa den dagen. Avslutade med the black keys, även de jättebra.
Dag två, såg Ane Brun och införskaffade mig en engångskamera. Såg First Aid Kit och gick på deras signering.
Såg Feist och sen Bon Iver, som var dagens bästa. Grät till Beth/rest och det var sådär magiskt. Sista konserten för kvällen var Blur. Sen nattnudlar såklart. Åt nudlar både på torsdagen och fredagen men sen tog de slut. Men levde i stort sett bara på pannkakor och nudlar.
Hade picknick på jordgubbsfilten och sen låg vi i bollhavet och kastade bollar och skrattade. Tog också bild på mig och bearlicia. Mitt namn är majdy warhol.
Såg Ben Howard och direkt efter A$ap Rocky. A$ap var ju sjukt bra. Sen såg vi Laleh och jag fick gåshud mest hela tiden. Hon var så härlig och blev så rörd när hon spelade min favoritlåt "Lär mig om". Sen tatuerade vi oss lite haha. Ett pappersflygplan för maskinen.
Miike Snow! Stod vid alla västeråstwittrare och ba waaaow. Ni kan se hur glad man var när man stod längst fram.
Sen såg vi kraftwerk och jag stod helt ovetande och log för en bild då Lucas i Odd Future går förbi bakom mig. Asså att vi fick med det på bild. Förlåt men jag tycker detta är ascoolt. Sen gick vi på OFWGKTA och fan vad bra de var! Sjukt fett!!! Sen sa vi hejdå till wayan för i år. WE WILL BE BACK....

8 augusti

Jag och Felicia tog bussen in till stan och så shoppade vi och åt. Sen mötte vi Amanda på stationen och drog ut för att hämta våra festivalband. Sen second handshoppade vi och fikade. På kvällen gick vi till maxi och Amanda flyttade in hos mig för en natt. Hela wow kommer i ett inlägg på söndag eller måndag. KRAMIZ :P:P

7 augusti

I tisdags var vi på universeum och gick på stan. Sedan hämtade vi Felicia på tågstationen och så gick vi lite på stan innan vi drog hem. Sen myyyyste vi resten av kvällen!

6 augusti

Vi var på göteborgskex och på ett museum igår. Sen flyttade vi in i lägenheten och handlade mat. Resten av kvällen chillade vi bara. CHILL :P:P

5 augusti

Igår såg vi hela Halmstad från ett utsiktstorn och besökte en glassfabrik. Sen åkte vi till Varberg medan pappa cyklade till Göteborg. Gick på museum och jag gillade en utställning med skate och surf väldigt mycket. Åt och åt och åt. På hotellen och på café. Gott var det. På kvällen kollade jag klart på juno.

Maja. 15 år. Karlshamn. Även kallad majs, corny, majs the corn, king, majsan, majbritt, hon med mössan och majsa. Gillar mjölk, håkan hellström, the big bang theory, göteborg, åka kollektivtrafik, pianospel, grönt, mössor, hundar (även om hundar inte gillar mig), jeans, ugglor, longboarding, norrländska, kent och livet. Tänker lite för mycket och skrattar alldeles för högt. Lång, blond och har två olika tummar. min grannes katt ser ut som hitler och tro och tvivel är den bästa låten jag vet. Driver med alla inklusive mig själv men är trots allt jävligt snäll. Välkommen till the life of majsan.